FAQ

Veelgestelde vragen


Voor schoenen worden over het algemeen de originele dozen gebruikt met daar omheen een verzend zak . Andere artikelen zoals slippers en accessoires worden in aparte dozen verzonden.

Als een artikel is uitverkocht kunt u navragen of het artikel nog weer komt. Nieuwe artikelen kunnen soms worden gereserveerd voordat ze worden geleverd. Stuurt u een e-mail naar info@mohrenmohr.nl of bel naar 078-6259288 om dit na te vragen.

U kunt via email of per telefoon direct antwoord krijgen tussen 9.30 en 17.30.

Ja, een overzicht van officiele UGG Australia winkels vindt u hier.
NB! Er zijn helaas ook nep Uggs in omloop, koop daarom altijd bij een winkel die officieel door UGG Australia is aangegeven.

Wij verkopen alleen artikelen van de officiële leveranciers. Wij importeren geen merkartikelen uit andere landen zoals Amerika, dit om vervalste artikelen te voorkomen.

U kunt een cadeaubon kopen in de winkel of via de website.

U vindt alles daar over op onze klantenservice pagina.

U vindt alles over het ruilen of terug sturen van bestellingen op onze klantenservice pagina.

Maakt u, onder vermelding van uw bestelnummer, het bedrag over op bankrekening (ABN AMRO Bank) nummer …………. . Ten gunste van Mohr & Mohr schoenen.

Betalingen per bank vooruit worden door onze administratie verwerkt. Dit kan tot 2 werkdagen duren. Houd er alstublieft rekening mee dat als het geld bij u is afgeschreven het nog wel een dag kan duren voordat het op onze rekening is bijgeschreven, ook al is er betaald middels internet bankieren. Het doorsturen per e-mail van een betaalbewijs is niet nodig. Voor u en onze veiligheid geeft onze administratie akkoord voor het versturen van een bestelling, dit om mogelijke fraude tegen te gaan.

U kunt betalen via internet bankieren (bankrekening NL82ABNA0440476569). Indien de betaling niet binnen een week is ontvangen, zijn wij helaas genoodzaakt om de artikelen weer vrij te geven voor verkoop.

Dit is afhankelijk van de prijs van het artikel en waar de zending moet worden afgeleverd.
Binnen Nederland boven de €85: gratis versturen
Binnen Nederland onder de €85: € 8,- verzekerd verstuurd

Afhankelijk van de beschadiging kunt u of de bestelling weigeren bij de postbode of een aantekening maken bij de postbode bij aflevering. Mocht het artikel zelf ook zijn beschadigd, neemt u dan direct contact met ons op.

U kunt aangeven dat u uw bestelling wilt afhalen in onze winkel in Dordrecht u dient dan uw bestelling te betalen in de winkel.

Na het afronden van uw bestelling kunt u het afleveradres niet meer wijzigen. Neemt u bij wijziging spoedig, bij voorkeur telefonisch, contact met ons op. U kunt wel voor een volgende bestelling het adres wijzigen door in te loggen met uw account gegevens en vervolgens de gegevens te wijzigen.

Pakketten worden aangeboden tussen 9 en 17 uur, wij weten echter niet op welk tijdstip. Het is geen probleem als u niet thuis bent, in de meeste gebieden in Nederland wordt een pakket op een later tijdstip nogmaals aangeboden. Mocht u dan ook niet thuis zijn, dan kunt u het afhalen op het postkantoor met een afhaalbewijs van de postbode. Het adres van het postkantoor staat op het afhaalbewijs dat u ontvangt van de postbode. Let er wel op dat u zich moet legitimeren bij het afhalen. U dient het pakket overigens wel binnen een week af te halen.

Tip! U kunt ook een ander afleveradres opgeven tijdens het bestellen, bijvoorbeeld van uw werk.

Vraagt u eerst aan uw buren of het pakket wellicht daar is afgeleverd. Het komt voor dat de postbode geen bericht achterlaat dat het is afgegeven bij uw buren. Mocht het pakket niet na de bovenstaande termijn zijn aangeboden, neemt u dan contact met ons op zodat wij een onderzoek voor u kunnen instellen. Vermeld a.u.b. altijd uw bestelnummer als u contact met ons opneemt.

Bij Mohr & Mohr schoenen kunt u naar 1 adres laten versturen. Dit kan wel een ander adres zijn dan uw eigen adres. Indien u naar meerdere adressen wilt versturen dient u verschillende bestellingen aan te maken en verschillende afleveradressen op te geven.

Onze producten worden verzekerd verzonden met PostNL. Voor de meeste pakketten dient te worden getekend door de ontvanger. Er kan niet worden verzonden naar een antwoordnummer.

Nederland: meestal de volgende dag (m.u.v. het weekend) en binnen 3 dagen.