Klantenservice / voorwaarden

Wij zijn geen webshop maar…..

Wij zijn geen webshop maar een winkel met een website waarbij de mogelijkheid is om een product te bestellen en te laten bezorgen.

Retourformulier

Het retouradres vindt u op het retourformulier. Deze heeft u bij uw zending ontvangen of kunt u hier downloaden (pdf bestand).
Het retourformulier altijd bijsluiten bij uw retourzending, dit zorgt voor een snellere afhandeling van uw omruiling.

Garantie

De artikel garantie is geldig voor een specifieke periode vanaf de datum van aankoop.
Bewijs van de aankoopdatum en de originele verpakking zijn een vereiste. Mohrenmohr.nl zal een retour ontvangen artikel vervangen of repareren. De garantie wordt niet verlengd door vervanging of reparatie. Mohrenmohr.nl is niet aansprakelijk voor, en dekt niet onder garantie, kosten verbonden aan het onderhouden van de artikelen.

Indien u na aankoop een materiaal of productiefout ontdekt, neemt u dan direct contact met ons op. Stuurt u een e-mail naar info@mohrenmohr.nl en vermeld a.u.b. uw bestelnummer. Wij nemen dan spoedig contact met u op om het verloop te bespreken.

Let op !!! Geen geld terug

Wij geven geen geld terug, u kunt een tegoedbon krijgen of het artikel omruilen.

De prijs:

Alle genoemde prijzen zijn onder voorbehoud van tussentijdse wijzigingen en tikfouten.

Artikel omruilen

Het kan uiteraard voorkomen dat het bestelde artikel niet aan uw verwachtingen voldoet. U kunt dan het artikel, mits ongebruikt en onbeschadigd en in de originele verpakking met de bijbehorende bescheiden, binnen 8 dagen aan ons retourneren. Na ontvangst van de retourzending ontvangt u per e-mail bericht dat uw zending is ontvangen. Vervolgens zullen wij overeenkomstig uw wensen het artikel ruilen. Gelieve altijd gebruik te maken van een ingevuld retourformulier. Deze kunt u hier downloaden (pdf bestand). NB! Artikelen uit de opruiming kunnen niet worden geruild. De verzend kosten van het geruilde paar word éénmalig door ons betaald.

De algemene garantie is alleen geldig met bon/betalingsbewijs en binnen 6 maanden na aankoop
Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijgt u een vervangend paar of in overleg geld terug. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn : slijtage van zolen en hakken, kapotte ritsen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

Verzend voorwaarden

Aankopen boven de €95,- worden gratis verzonden, m.u.v. afgeprijsde/sale artikelen daar voor berekenen we €6,95 verzendkosten . De kosten voor retourneren worden niet door Mohr & Mohr vergoed, tenzij het gaat om een fout van Mohr & Mohr Ongefrankeerde zendingen worden niet geaccepteerd.
NB! Zorgt u er voor dat de artikelen goed verpakt worden verzonden en dat u de zending verzekerd aan ons retourneert. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor vermiste zendingen die aan ons zijn gericht.

Tip! Indien u een zending niet verzekerd verstuurd, dan kunt u altijd om een bewijs van verzending vragen op het postkantoor.

Retouradres

Het retouradres vindt u op het retourformulier. Deze heeft u bij uw zending ontvangen of kunt u hier downloaden (pdf bestand).

Ons retouradres is:
Mohr & Mohr By Govers schoenen
T.a.v. afdeling retouren
Kolfstraat 10A,  3311XL Dordrecht,  Netherlands