Klantenservice / voorwaarden

Bestellen

De door jou gekozen artikelen heb je al toegevoegd aan je winkelwagen en nu wil je bestellen. Er zijn slechts 5 stappen voor het afronden van je bestelling.

Stap 1: Winkelwagen
Rechtsboven kun je zien hoeveel items er in je winkelwagen zitten. Klik op de winkelwagen om naar je winkelmandje te gaan. Je vindt hier een overzicht van je bestelling. Je kiest hier ook of je de schoenen thuis wilt laten bezorgen of wilt ophalen in de winkel.

Stap 2: Jouw gegevens
Bij deze stap vul je jouw gegevens in.

Stap 3: Bezorgen of afhalen
Je kunt nu de bezorgkeuze verder aanpassen. Geef aan of je het pakketje thuisbezorgd wilt hebben of af wil halen in één van onze winkels.

Stap 4: Controleren
Bij deze stap kun je de bestelling controleren en heb je de mogelijkheid om de bezorg- of afhaalwijze nog aan te passen. Klopt de inhoud van jouw bestelling en de bezorginformatie? Dan kun je verder naar de laatste stap.

Stap 5: Betalen
Kies jouw betaalmethode en rond de bestelling af.
Nadat de betaling is afgerond ontvang je per e-mail een orderbevestiging

Betaling

Bij Mohr & Mohr kun je op de volgende manier betalen:

  • iDEAL

Waarom IDEAL?
De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

  • Je betaalt via je eigen bank, dus vertrouwd en veilig.
  • Registreren of speciale software downloaden is niet nodig.
  • Je iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en is direct zichtbaar in je rekeningoverzicht.
  • Betalen met iDEAL is bij Mohr & Mohr altijd gratis.

Verzendkosten
Voor het verzenden van artikelen worden geen verzendkosten in rekening gebracht (m.u.v. een bestelling lager dan €75,- en kortingen vanaf 40% of meer, brengen wij €6,95 in rekening).

Bezorgen

Er zijn 2 bezorgmethodes waaruit je kunt kiezen, namelijk:

  • Thuisbezorgen.
  • Ophalen in onze winkel

Kies je ervoor om de bestelling thuis te laten bezorgen, dan kun je zelf het gewenste leveringsadres opgeven. Voor het verzenden van artikelen worden geen verzendkosten in rekening gebracht (m.u.v. een bestelling lager dan €75,- brengen wij €6,95 in rekening).

Ophalen in de winkel
Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling op te halen in onze Mohr & Mohr winkel. Neem je orderbevestiging uit de e-mail mee als je de bestelling ophaalt.

Ruilen & Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je, met de (kassa)bon, een artikel ruilen of retourneren.
Je mag het artikel natuurlijk passen, maar bij het ruilen of retourneren dient het artikel ongebruikt en in goede staat te zijn. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

Besteld in de webshop
Een artikel besteld via de webshop kan op twee manieren worden geretourneerd.
De bestelling kan worden teruggestuurd naar ons retouradres of worden teruggebracht naar onze winkel.

Hoe stuur je een bestelling terug?
Als je een bestelling wilt retourneren, vul dan altijd het retourformulier in. Dit formulier is meegestuurd in het pakket.

Retourafhandeling
Binnen een week nadat wij het artikel hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort op jouw rekening.

Terugbrengen in de winkel
Je kunt je bestelling ook terugbrengen naar de winkel. Neem het retourformulier mee naar de winkel.

Let op: wij keren geen contant geld uit, wij zullen het bedrag terugstorten op jouw rekening.