fbpx

FAQ

Veelgestelde vragen


Zodra het bestelproces succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per e-mail.
Als er iets mis is het met artikel, kun je deze terug sturen, inclusief het retourformulier. Op het retourformulier kun je aangeven wat er mis is met het artikel.
Een klacht kun je melden bij de klantenservice via telefoonnummer 078-6259288. Wil je liever mailen? Stuur gerust een mailtje naar info@mohrenmohr.nl. Op zondag en feestdagen kan er helaas niet bezorgd worden.
Je kunt het artikel terugsturen inclusief het retourformulier die je bij jouw bestelling hebt gekregen. Kruis op het retourformulier aan dat je de verkeerde maat/ kleur hebt ontvangen. Het artikel kun je opnieuw bestellen in de juiste maat/ kleur. Het is ook mogelijk om het artikel te ruilen in onze winkel. Neem dan de bijgeleverde bonnen mee, zodat we het artikel zonder problemen kunnen terug nemen.
Vanuit jouw winkelmandje kun je een bestelling plaatsen. Het bestellen verloopt in 5 stappen. Kijk voor meer informatie op de bestelpagina.
Ja, een artikel kun je binnen 14 dagen retour sturen, inclusief het retourformulier. Het is ook mogelijk om een artikel te retourneren in onze winkel.
Ja, de verzendkosten zijn voor eigen rekening.
Een artikel kan worden teruggebracht naar onze winkel of teruggestuurd worden via PostNL. Indien het artikel wordt teruggestuurd via PostNL, behoort het artikel te worden verpakt in de originele verpakking. Stuur ook altijd het retourformulier mee. Kruis op het retourformulier de reden van retour aan. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, zullen wij het artikel controleren op schade. Binnen een week zullen wij het bedrag terug storten op jouw rekening.